آدم‌های ساکت

آدم‌های ساکت

Mahdi Jaberi's blog
آدم‌های ساکت

آدم‌های ساکت

Mahdi Jaberi's blog

آقای "دانش"


آقای "دانش" از همکاران و دوستان خوب من است؛ یک همکار خاص و متفاوت که برای لحظه‌هایش ارزش و اهمیت بسیاری قائل است. او وقت‌های مرده‌ی خود را با مطالعه و کتاب خواندن زنده می‌کند. کتاب خواندنش نیز سبک خاصی دارد که به خاطر حفظ حریم شخصی این دوست از توصیف دقیق آن معذورم. وقتی مشغول مطالعه است، انگار در دنیای دیگری است و حتی هنگامی که در حال مطالعه از او عکس می‌گیرم و در لحظه‌ی ثبت تصویر به خاطر این کار از او عذرخواهی می‌کنم، متوجه حضور من و اتفاقات اطراف نمی‌شود. و بعد که تصویر خودش را می‌بیند، از عمق وجود می‌خندد. آقای دانش همچنین گاهی شعر می‌سراید و متن ادبی می‌نویسد. بعضی وقت‌ها برای آگاهی یافتن از قوت و کیفیت نوشته‌هایم، نظر این دوست را جویا می‌شوم و نظر او بسیار برایم مهم است.


البته "دانش" نام کوچک این همکار و دوست عزیز است اما من همیشه او را "آقای دانش" خطاب می‌کنم چراکه نام کوچکش -به خاطر شخصیت و اعتبار خودش- خیلی بزرگ است.


امروز عصر هدیه‌ای ارزشمند از این دوست بزرگوار دریافت کردم. متن این تصویر نیز به قلم آقای "دانش" است. همیشه از اینکه دوست و همکاری همچون او دارم به خودم افتخار می‌کنم.





*



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد