آدم‌های ساکت

آدم‌های ساکت

Mahdi Jaberi's blog
آدم‌های ساکت

آدم‌های ساکت

Mahdi Jaberi's blog

رتبه نخست برای مصاحبه


چند روز قبل -هفدهم مردادماه- اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های البرز بود که من توانستم رتبه نخست بخش "مصاحبه" را کسب کنم. سال گذشته نیز هرسه مصاحبه‌ی ارسالی من رتبه نخست این جشنواره را کسب کرده بود. داوری این جشنواره هم مثل سال گذشته بر عهده این استادان بود: دکتر محمد سلطانی‌فر، دکتر احمد میرعابدینی ، دکتر محمود مختاریان، دکتر علی‌اکبر قاضی‌زاده، دکتر فریدون صدیقی، دکتر احسان پوری، دکتر علیرضا کتابدار و سرکار خانم  دکتر گیتا علی‌آبادی.


در یک سال گذشته بارها می خواستم کار پاره‌وقتِ رسانه‌ای در استان البرز را به کلی رها کنم اما همیشه وسوسه می‌شوم که بمانم، درباره کاستی‌ها و معضلاتِ بسیار این استان بنویسم و البته از عنوان و رتبه‌ام دفاع کنم!! احتمالا از این به بعد در کنار رسانه‌های صاحب‌نام، برای رسانه‌های تازه‌کار اما کوشا و آینده‌دار نیز وقت بگذارم. وقتی بیانیه‌ی امسالِ هیات داوران را با بیانیه‌ی سال قبلشان مقایسه می‌‌کنم واقعا امیدوار می‌شوم و خوشحالم که داوران از حاصلِ کار و فعالیتِ همکاران من در استان البرز نسبتا راضی هستند. چون سال گذشته در بسیاری از بخش‌ها از اعلام رتبه‌های اول و دوم و حتی سوم خودداری کردند اما امسال سطح و کیفیت آثار ارسالی از نظر داوران بهتر بود. در انتهای جشنواره نیز زمانی که به طور اتفاقی با آقای دکتر احسان پوری هم‌صحبت شدم رضایت خود و دیگر داوران را از کیفیت آثار این جشنواره اعلام کرد.


مصاحبه‌هایی که امسال برای جشنواره ارسال کردم و برتر شناخته شدند، اینها بودند:


این

و

این

و

این